Nocturna 2009 - De Solsona A La Collada De Toses -- Crònica

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Nocturna 2009 - De Solsona A La Collada De Toses -- Crònica

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 05, 2009 6:56 pm

En nargoní ens va convidar a fer aquesta ruta nocturna, moltes vegades se m'havia fet de nit fent ruta per aquests mons de deu però mai havia fet una ruta exclusivament de nit :cool:

Gràcies a en Jordi i la Marta per preparar la sortida, el sopar, el roadbook, ... tot perfecte.

Com estava previst ens hem trobat a la benzinera de l'entrada de Solsona per la carretera de Manresa.
Al final erem 5 Ducatis (una ST4, una Hypermotard i tres Monsters, crec :oops: ), 1 Pan, 1 Vstrom, 1 BMW R800 R i la meva K75.

Hem sopar al Ral on ens han tractat molt bé: han anat portant plats amb amanida, pa amb tomàquet i embotits, diferents raccions de pizzes, begudes, gelat i cafè. Tot plegat per 10 €

La ruta ha estat:
Vic, Solsona, Ponts, Tremp, Puente de Montañana, Vielha, Sort, la Seu d'Urgell, la Collada de Toses, Vic.

Hem fet 380 quilòmetres (jo 580) per bones carreteres a bon ritme, acompanyats per la lluna plena i per la boira a tota la vall d'Aran.
A Adrall, després de fer el port del cantó, hem fet replegament i els de Barcelona i voltats han decidit que ja en tenien prou i han tornat per la via ràpida, els de la zona (nargoní i boix) també han anat a casa seva i jo he continuat tot sol en direcció Vic i fent la Collada quan ja començava a clarejar.

La temperatura ha estat força fresca durant tota la nit: 13º a Viella, 7º al port de la Bonaigua, a la matinada a la Collada encara feia més fred (no sé a quan estàvem però m'he hagut de posar els guants d'hivern).

He arribat a casa a 2/4 de 9 del matí després d'haver fet revolts tota la nit.

Imatge

Fent benzina a les benzineres automàtiques
Imatge
Imatge
Imatge

A Viella, buscant (sense èxit) algun lloc per fer un cafè a 1/4 de la nit :???:
Imatge

Sortida del sol a la Collada de Toses
Imatge
Imatge
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nocturna 2009 - De Solsona A La Collada De Toses -- Cròn

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 05, 2009 7:22 pm

a mi m´encanta conduir de nit, aixi que deu ser una passada i si teniu lluna plena com aquests dies hem tingut...

gracies per la cronica ramon
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » ds. set. 05, 2009 7:35 pm

Ra-mon!

Ja t'has llevat de fer la migdiada... :lol: :lol: :lol:

Felicitats per la ruta, suposo que al ser de nit no haureu fet moltes fotos...o si?

Salut!

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » ds. set. 05, 2009 7:42 pm

Vaja experiència mes xula, Ra-mon, Felicitats als que la vareu fer!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. set. 05, 2009 9:37 pm

Holaaaa,

Renoi Ra-mon, quina crònica mes ensopida!!! ;)

Merci per penjar-ho i compartir-ho, es una experiència molt maca, però els meus ulls ja no estan per masses alegries a la nit.

:D :D :D
Sort,

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 05, 2009 9:59 pm

Més fotos, tirades per speedman de monsterclubcat.com:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. set. 05, 2009 10:01 pm

Ra-mon!!!!

ens pots explicar què es sent estant envoltat de màquines perfectes, o sigui................DUCATI'S ??????????? :eyes :eyes :eyes :eyes
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. set. 06, 2009 4:46 pm

[quote user="Xurrumeka" post="89413"]Ra-mon!!!!

ens pots explicar què es sent estant envoltat de màquines perfectes, o sigui................DUCATI'S ??????????? :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]

Home, doncs ja que m'ho demanes tant bé ...

Doncs la veritat és que fa gràcia, son motos diferents, ni pitjors ni millors, «diferents» ;)
- d'entrada és curiosa la manera d'enfocar la ruta: tota l'estona pensant en quan falta per la següent benzinera.
- la músiqueta: tota l'estona semblava que ens acompanyés una tuna (la majoria NO portaven la tapa a l'embragatge).
-una ST4 amb dos tubs d'escapament un li ballava de mala manera (es que amb tant trepiteig) .
- una mossa pilotava una Monster S2R1000 i anava completament ajaguda sobre el dipòsit, la moto tenia un semi manillar.
- anaven prou bé, a un ritme rapidet, però pujant (i després baixant) el port del Cantó la meva K75 no es desenganxada ni un pel de la Hypermotard-1100 i la Monster-998 que anaven primers. ;)

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. set. 06, 2009 4:52 pm

Quatre fotos més, tirades per en burrukatala de motarres.cat:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 06, 2009 5:14 pm

Ra-mon, l'experiencia segur que t'agrdat, peró suposo que te'estimes molt més anar de dia.
Jo al menys de nit ja m'emprenya quant arribes tard i es fa de nit, peró anar de nit tants Kms. i per aquestes carreteres, doncs, no.

Gràcies per la crònica i les fotos
ImatgeImatge

nargoni
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am

Entrada Autor: nargoni » dg. set. 06, 2009 6:15 pm

Mooooolt bona tarda!

Bé, per fi som aquí. No hem tingut internet fins avui... Ja se sap, el Pirineu es així.

Gràcies per vindre Ramon!

Crònica:
Sortim de la Seu, i parem a Organyà a buscar al Boix (BMW 850 R), i cap a Solsona. Arribem allà i ja hi ens espera en Ramon (BMW K75). El Lluís, del monster ( www.monsterclub.cat ) ja ens havia avisat que arribarien una mica més tard... :wink: , però també ens va extranyar que en Miquel i en Grimaldi no fossin allà. Uns 20 minuts més tard arriben amb una VStrom i una PanEuropean. Han tingut una pana elèctrica en trencar una motlla del llum, al canviar la bombeta, en plena C17. Troben al RicardM tot reparant-la, però ell s'espera per agafar al grup del Monster.
Arribeu uns 15 minuts després, 4 monsters i una Hyper.

El Ricard l'endemà treballa, i fins a l'ultim moment encara hi han opcions de que s'apunti a la sortida, però finalment pot més el seny... Llàstima!

El sopar? No va estar malament, tot i que nosaltres tampoc coneixíem el local. I el preu... sense comentaris :mrgreen:

La ruta, que dir... corbes, i més corbes, però això ja ho sabíem nosaltres :lol:

El que no sabíem era que ens trobaríem boira a Viella, ni conills fent els 100 metres llisos davant... Uff, el va veure la Marta, i jo, enlluernat pels retrovisors, vaig clavar frens a un pam de la bestia, després entre el Jaume i el Lluís van aconseguir que abandones la carretera, a cop de pandereta, cap al voral... un kilòmetre més tard, en lloc d'un conill, va ser una vaca... tot i que en un primer moment em vaig pensar que era un elefant... quin tros de vaca!!!

Després ja només vaig veure una guineu que fugia i una cabra aprop de Llavorsí, marges amunt!

A Adrall, varem decidir donar per acabada la sortida, doncs entre cansats i que ja eren les 6 del matí, cada un va fer via cap a casa seva. Nosaltres estàvem a 5 km de casa!

A, si, El Ramón, la va fer sencera, doncs ells anava a Vic, i va fer la Collada, el lloc on acabava la ruta proposada. Te una foto amb la sortida del Sol, allà dalt, preciosa! :-o

No varem fer fotos, però l'Oriol ,speedman, si, ja ho heu vist. També n'han fet altres companys de ruta, el Miquel així que ja teniu feina a llegir.

L'any que ve, hi tornarem! :mrgreen:

Pd: Aprofitant que tinc una moto amb maletes, portaré un termo amb cafè i unes pastes!!! :o
nargoni l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 06, 2009 6:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
NOCTURNA 2009 http://ducaticatalunya.com/nocturna

L511 - Monsterlandiaaaaaaaaaaaaaaaaa! :-) :-) :-)

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. set. 06, 2009 9:27 pm

Jordi, felicitats per la sortida, tot va anar molt bé :D
Només vam trobar a faltar un lloc on poder prendre un cafetò, un altre cop cal pensar a portar termos.

Sort que tu si que has fet una crònica com cal, que per aquí hi havia algú que es queixava que no era gaire extensa. ;)

En quant als animals només vaig veure les vaques i un conill (o llebre) el primer que vam trobar prop de a Ponts (o de Tremp?), els que anàveu més endavant ens els espantàveu tots a cop de pandereta :b9

Jo no vaig fer gaires fotos i m'he permès d'agafar les de l'Oriol i en Miquel (citant-ne les fonts, es clar).

Salut !

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. set. 06, 2009 10:20 pm

Merci Ramon i Jordi per la crònica i les fotos

I els nassos per fer una "nocturna" ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 5:28 pm

Felicitats Jordi i Ramon per l'experiència nocturna. ;)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dl. set. 07, 2009 7:49 pm

Estic dácord amb en SAGAl, poder millor de DIA. De totes meneres molt Xula

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dl. set. 07, 2009 9:44 pm

Evidentment és molt millor de dia fer aquestes carreteres tant xules ;)

Això de fer-ho de nit és més; que tot per la «novetat».
Sempre que he fet carretera de nit ha sigut perquè se m'ha fet fosc abans d'arribar a lloc, però aquesta vegada ha estat «premeditat», i m'ha agradat: molt poc trànsit, no hi havia cotxes que t'enlluernessin, hi havia molta claror (era lluna plena), anaven una bona colla de motos, ...
Al final, amb el pas de les hores et va agafant una nyonya força emprenyadora: baixant el port de la Bonaigua molt a pop a poc degut a la boira i a la carretera humida m'estava adormint (devien ser prop de les 4:00 AM), ho vaig passar malament.
Després amb la pujada i posterior baixada al port del Canto uns quants ens vam animar i vam alegrar el ritme ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”