Accident De Josep973 I Rosa Maria

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Accident De Josep973 I Rosa Maria

Entrada Autor: Panotxa » dt. set. 15, 2009 8:32 pm

Be!...la KDD ja és historia i tots ens ho em passat d’allò més be, que és del que es tracta.

Com molts de vosaltres ja sabeu en Josep973 i la Rosa Maria van tenir un accident el qual no va tenir més transcendència que la moto xafada, gràcies a Sant Mototurisme no van prendre mal.

Un cop vàrem veure que no hi havia cap ferit vaig fer unes fotos per si les volia per l’assegurança, no se sap mai. L’endemà vaig parlar amb en Josep i li vaig comentar que com volia que li envies les fotos i vam quedar en que obrís un post nou i les posés allà.

Els que ens varem trobar al lloc de l’accident varem entendre perfectament com es va produir, un cop retrobats amb el grup tot eren explicacions, crec que una imatge val més que mil paraules.

Sobre el tema de l’accident no voldria fer safareig i “marujeo”, però crec que és un tema molt important que tot motorista ha de tenir molt assumit, amb això vull dir que hi estem exposats en qualsevol moment i el més important és com es reacciona.

Un cop et fots una patacada, qui més qui menys ha caigut alguna vegada, l’adrenalina et puja a límits molt alts, aprofito per felicitar al Josep i la Rosa Maria perquè es van comportar en tot moment com si fossin uns espectadors més, en cap moment es van queixar, es van deixar portar per la realitat i van reaccionar increïblement bé... i en aquests moments de nervis és molt i molt difícil.

Per últim i no voldria ser pesat, com sempre la llei de Murphi, el lloc de l’accident tenia poca cobertura, els cruïllers patien perquè ningú arribava... els que érem allà tan sols estàvem pendent de l’accident.

Crec que si hi ha una altra vegada, algú del grup accidentat ha d’anar a avisar ràpidament a tots els cruïllers que es trobi per dir-los el que passa i que no es belluguin del lloc, i continuar fins trobar el cap de ruta.

Res més...salut!

A l’asfalt es veuen les ratllades

Imatge

Imatge

El guarda-rail el va salvar per poc

Imatge

Aqui es veu la traçada

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Tot va quedar amb una rascada. :roll:

Imatge

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Accident De Josep973 I Rosa Maria

Entrada Autor: Jomila » dt. set. 15, 2009 9:51 pm

Com a motero que em considero igual que molts de vosaltres he tastat l’amargor d’una caiguda, i us puc assegurar que es molt diferent a caure un que veure com cau un altre. També era en el grup en el moment de la caiguda i realment l’actitud d’en Josep i de la Rosa Maria es immillorable. Al cap d’una estona de l’accident al veure que allà érem molts i realment no fèiem gaire servei es va decidir que les motos que anaven amb acompanyant marxessin avisar als cruillers; en panotxa va marxar i em va demanar que fes més fotos i això es el que vaig fer. Aquí teniu unes quantes fotos més de com va quedar la moto i de la actitud tan positiva que en aquells moments van tenir el Josep i la Rosa Maria.

http://picasaweb.google.es/jordimilaalb ... directlink

Turri
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 27, 2009 9:00 pm
Ubicació: FIGUERES(GIRONA)

Entrada Autor: Turri » dt. set. 15, 2009 9:53 pm

Bona nit, la veritat, veien les fotos de com va quedar la GS, es pot dir que van tenir molta sort,

es podien fer molt de mal, ja poden estar contents en Josep i la Rosa Maria, la moto es lo de menys, s´arregla

i ja esta...... :D :D :D :D

A10
Turri l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2009 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeBMW R1200R

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. set. 15, 2009 10:27 pm

hola a tots,

Jo només us puc dir que anava directament darrera seu, en Josep973 i la Rosa Maria m'acabaven d'adelantar i a l'anar a passar al Josep (Xurrumeku), va ser quan van relliscar i van caure. En dècimes de segon, vaig pensar un munt de coses: "mira, no serà res, van lliscant pel terra però la cosa no anirà a més"; llavors veus com la moto comença a volar, a donar voltes de campana i veus en Josep davant mateix; t'espantes però veus que ell s'adona del perill i en lloc de frenar instintivament, dóna cop de gas i s'escapa per anar a parar uns metres enllà. El primer que faig és anar cap a la cuneta pensant que tant de bo els que venen darrera frenin a temps. Entendreu que encara tinc molt recent el que em va passar per França........
Un cop aturada la moto, el primer que faig és anar cap a ells, però és ben cert que van reaccionar molt i molt bé, és increïble la serenitat i la tranquilitat que transmetien. Recordo que el primer que va dir en Josep va ser "mira, la moto a pendre pel cul, nosaltres estem bé, ja l'arreglarem".
A partir d'aqui, el que ja s'ha dit de la llei de Murphy, gairebé no hi havia cobertura, vaig intentar un munt de vegades parlar amb l'Albert, l'Steelman i en Carles, però no hi havia manera. Després de molt insistir, vaig poder parlar amb l'Albert; espero que no s'espantés, jo vaig intentar parlar amb molta tranquilitat....

Bé, felicitem-nos tots per no haver estat res més que això i des d'aqui, un petó molt gran i una forta abraçada per en Josep i la Rosa Maria !! :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 15, 2009 10:55 pm

Per en Josep i la Rosa Ma

:ksss :kiss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 15, 2009 11:11 pm

[quote user="Espia" post="90348"]Per en Josep i la Rosa Ma

:ksss :kiss[/quote]

+1
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 15, 2009 11:13 pm

[quote user="Panotxa" post="90311"]Crec que si hi ha una altra vegada, algú del grup accidentat ha d’anar a avisar ràpidament a tots els cruïllers que es trobi per dir-los el que passa i que no es belluguin del lloc, i continuar fins trobar el cap de ruta.[/quote]

[quote user="jomila" post="90331"]Al cap d’una estona de l’accident al veure que allà érem molts i realment no fèiem gaire servei es va decidir que les motos que anaven amb acompanyant marxessin avisar als cruillers; [/quote]

[quote user="Xurrumeka" post="90342"]A partir d'aqui, el que ja s'ha dit de la llei de Murphy, gairebé no hi havia cobertura, vaig intentar un munt de vegades parlar amb l'Albert, l'Steelman i en Carles, però no hi havia manera. Després de molt insistir, vaig poder parlar amb l'Albert; espero que no s'espantés, jo vaig intentar parlar amb molta tranquilitat....[/quote]

Crec que amb les respostes d'en Jomila i la Xurrumeca queda contestada la proposta d'en Panotxa per una propera vegada ;)

JOSEP I ROSA Mª heu demostrat que esteu fets d'un tremp dels d'abans SOU COLLONUTS !!!!! Molts records per ambdós !!!

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 16, 2009 12:03 am

Perquè us feu una idea de com de bé s'ho van prendre el Josep i la Rosa, us explico com vaig veure jo la moguda:

Anava just darrera aquest grup, rodant en solitari, feia pocs segons que havia passat tot, vaig veure de lluny companys aturats a un costat i em vaig dir mau !

Llavors arribant al revolt vaig veure la moto estimbada fora de la carretera, la maleta tirada i vaig entrar directe fins allà amb la moto [1ª foto] per poder ajudar a qui estés esparracat marge avall...
En baixar de la meva moto vaig veure que era una GS, i en Josep dempeus mirant, i la Rosa a l'altra banda, i li vaig preguntar: Però de qui és la moto ? i em diu: meva, és la meva... Hosti, no entenia res, com podia estar la moto rebrincada i destrossada allà baix i ells allà dempeus, tan panxos, mirant-s'ho... m'ho va haver de repetir més d'un cop que era la seva moto, em va costar una estona reaccionar perquè no era capaç d'imaginar com podia haver anat tot.

Un cop vam comprobar que no havien pres mal ja ens vam poder tranquilitzar, una mica si més no...Vam pujar la moto i la vam posar dempeus, perquè feia molta pena veure que s'havia d'estar allà tirada fins que arribés la grua, [2ª foto]
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 12:12 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 16, 2009 12:30 am

Holaaaa,

En primer lloc vull mostrar la meva admiració per la Rasa Maria i el Josep. Ja m’agradaria reaccionar amb tanta serenitat com ho van fer ells el dia que em passi a mi. Vinga va parella, a veure si la podeu arreglar i us podem tornar a tenir entre nosaltres ben aviat.

Es ben veritat que s’ha d’aprendre dels errors, però com per sort no tenim per costum que ens caigui algú a les sortides, no hi tenim gaire experiència. Si hi afegim les males condicions de cobertura dels mòbils... merda!!!

En el moment de l’accident el Ramon i jo estàvem aturats al pàrquing on havíem d’anar tots. Varem marxar els primers de l’ermita del Tremedal per triar-ne un que hi hagués prou lloc per a totes les motos. L’Steelman i la meitat del grup, estaven aturats abans d’entrar a Albarracín, intentant parlar amb mi per que els hi digués a on tenien d’anar, però no hi va haver manera d’entendre’ns amb el mòbil, i el Jordi va venir directament a buscar-nos per tornar a recollir al grup. Jo vaig poder parlar amb el Sagal, mitjançant el mòbil del James Bond dues vegades desprès de fer-ho amb la Xurrumeka. Les noticies no eren bones, però la tranquil•litat de saber que ningú no havia pres mal sempre ajuda.
Vaig demanar-li al Sagal que al lloc del accident només si quedessin els mínims possibles i la resta anessin a trobar a la resta del grup per anar cap al pàrquing, tot avisant als cruïllers que no es moguessin del lloc que hi havia hagut un accident, però alguna cosa va fallar i per això no ens varem trobar tots al mateix aparcament. Potser jo mateix em vaig atabalar una mica i no vaig dir tot el que volia, o no ho vaig dir com volia, ves a saber.

Mirarem d’establir un protocol d’actuació per casos similars, que esperem que no tinguem mai mes la oportunitat de provar si van be o no.

En tot cas, moltes gràcies a tots per actuar com ho vareu fer, d’altra manera hauria pogut estar un caos!!

:???: :oops: :(
Sort,

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. set. 16, 2009 8:45 am

Quin greu, menys mal que esteu tots dos bé.

:kiss :kiss :kiss :kiss i ànims
Triniti.V l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 8:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 16, 2009 9:44 am

Aviam, cal pensar que les decissions que es prenen en moments així venen condicionades per la informació que es té, la necessitat de decidir ràpid, i les coses van com van, algu ha de prendre decissions (no l'envejo gens!) i és comprensible que no es pugui pensar en tot, no estic gens d'acord amb que ningu es faci cap retret, no fotem!

Analitzant les dades "macro" : una colla de +40 motos, una seixantena de persones, un pinyo considerable i aparatós en ruta a les 13.30, i cap a les 15.00 estem tots dinant.

D'acord amb establir el protocol d'emergència, si per alguna cosa pot servir un fet tan desafortunat ha de ser per tenir preparada la forma d'actuar si malauradament es tornés a presentar un cas així. En el moment hi ha nervis (i si algu pren mal encara és molt pitjor) i cal prendre decissions que afecten a molta gent, i no es pot pensar en tot, si les coses bàsiques de logística rutera estan parlades i conegudes ens pot ajudar a ser més eficaços a tots plegats.
-----------

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. set. 16, 2009 9:52 am

Si que son de una pasta diferent, si i contents de no haver-se fet mal :| :|

La moto sembla reparable a falta de veure-la al natural, fibres , òptica , manillar i alguna cosa més.

Josep: tinc un manillar original de la BMW nou a la teva disposició per si el necessites , gratis eh ?
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 10:19 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. set. 16, 2009 11:17 am

Bé menys mal que va ser sol un ensurt, una caiguda mai se sap com pot acabar !!

Anims per tots dos....

Vssss

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. set. 16, 2009 12:51 pm

:ksss :ksss per la Rosa Mª i en Josep.

Després de llegir tot el fil, penso que l'actuació del grup com a tal va ser prou correcte. Sempre es poden millorar les actuacions en aquests casos, però llegint els vostres comentaris crec que tot plegat va sortir força be.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. set. 16, 2009 6:49 pm

La meva opinió, primer de tot i no vull ser repetitiu, no em creia que era en Josep quant vaug arribar el que habia caigut, perquè ell era el que animaba a la gent, per altre banda, crec que van ser una serie de coses que no si pot fer res, estabem sense cobertura la majoria.
Peró mireu fredament amb 1/2 tot estaba solucionat, tots estabem junts un altre cop i ningú per sort habia pres mal.

Es pot demenar més? jo crec que ha set un fet que s'ha solucionat molt bé. Jo estaba intentant trucar a tothom, igual que molta gent però si no es podia no podiem fer res més del que varem fer i crec que varem estar tothom molt bé en el seus llocs.

Jo us felicito a tots de veritat. Josep i Rosa Maria a vosaltres més que a ningú, per la sang freda que teniu, estaba tothom més acollonit que vosaltres.
ImatgeImatge

Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josep33 » dc. set. 16, 2009 7:19 pm

Encara que no ens coneixem personalment rebeu de part meva i de la meva dona una abraÇada ben forta i anims que la moto te arreglo ....llums i manillar nou i gasssssss.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 16, 2009 11:33 pm

Holaaa,

[quote user="ARBE" post="90393"]
.... no estic gens d'acord amb que ningu es faci cap retret, no fotem!

Analitzant les dades "macro" : una colla de +40 motos, una seixantena de persones, un pinyo considerable i aparatós en ruta a les 13.30, i cap a les 15.00 estem tots dinant.
[/quote]

Ep, potser no m’he expressat prou be. En les meves paraules no hi ha cap ànim de retreure res a ningú, ni tan sols a mi mateix. Només volia explicar com va anar tot plegat i la conclusió a la que he arribat: ens cal un mínim de protocol d’actuació en casos d’emergència en el que normalment l’home de tancament hauria de prendre les primeres decisions.

Tal com dius, en aquest cas tot va anar prou be, i les setanta una persones que formàvem el grup estàvem dinant sense cap retard considerable.
Sort,

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dj. set. 17, 2009 7:22 am

Una abraçada a en Josep973 I Rosa Maria,

m'alegro molt que esteu be...
Rodar en moto es lo meu

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 23, 2009 6:20 pm

Molts records a tots de part d'en Josep973

He parlat amb ell fa uns moments, em diu que no té internet i per això se li fa impossible postejar, m'ha demanat que us doni molt records i que agraeix molt les mostres de suport de tothom (tots i totes volia dir :lol: )

Que estan molt bé, cap consecuència per a ells, i la moto la té ja preparada per anar fent reparacions, haurà de sustituir el far, la pantalla, l'antena anular, etc...
-----------

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. set. 23, 2009 6:33 pm

òndia, li vaig escriure un privat i m'estranyava que no contestés.................

merci per la info!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Respon

Torna a “General”