Com molts de vosaltres ja sabeu en Josep973 i la Rosa Maria van tenir un accident el qual no va tenir més transcendència que la moto xafada, gràcies a Sant Mototurisme no van prendre mal.
Un cop vàrem veure que no hi havia cap ferit vaig fer unes fotos per si les volia per l’assegurança, no se sap mai. L’endemà vaig parlar amb en Josep i li vaig comentar que com volia que li envies les fotos i vam quedar en que obrís un post nou i les posés allà.
Els que ens varem trobar al lloc de l’accident varem entendre perfectament com es va produir, un cop retrobats amb el grup tot eren explicacions, crec que una imatge val més que mil paraules.
Sobre el tema de l’accident no voldria fer safareig i “marujeo”, però crec que és un tema molt important que tot motorista ha de tenir molt assumit, amb això vull dir que hi estem exposats en qualsevol moment i el més important és com es reacciona.
Un cop et fots una patacada, qui més qui menys ha caigut alguna vegada, l’adrenalina et puja a límits molt alts, aprofito per felicitar al Josep i la Rosa Maria perquè es van comportar en tot moment com si fossin uns espectadors més, en cap moment es van queixar, es van deixar portar per la realitat i van reaccionar increïblement bé... i en aquests moments de nervis és molt i molt difícil.
Per últim i no voldria ser pesat, com sempre la llei de Murphi, el lloc de l’accident tenia poca cobertura, els cruïllers patien perquè ningú arribava... els que érem allà tan sols estàvem pendent de l’accident.
Crec que si hi ha una altra vegada, algú del grup accidentat ha d’anar a avisar ràpidament a tots els cruïllers que es trobi per dir-los el que passa i que no es belluguin del lloc, i continuar fins trobar el cap de ruta.
Res més...salut!
A l’asfalt es veuen les ratllades

El guarda-rail el va salvar per poc

Aqui es veu la traçada

Tot va quedar amb una rascada. :roll: