Café Als Angels
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Café Als Angels
Aquest matí m´han tret de polleguera i ara pujo als Angels per " fer penitencia".
Si algú vol venir, el café el pago jo :kiss
Si algú vol venir, el café el pago jo :kiss
- Eva
- Presentats
Re: Café Als Angels
Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
Ara , ja de tornada, tot es veu d´unaltre color :kiss

la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#
la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 5:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Que no et treguin tant de polleguera dona!!
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="94381"]Que no et treguin tant de polleguera dona!!
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara[/quote]
A veure si penjes alguna imatge de la Musarra. No ho conec .
Vinga així veiem país.
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara[/quote]
A veure si penjes alguna imatge de la Musarra. No ho conec .
Vinga així veiem país.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
En alguna sortida de Mototurisme ja hi hem anat, pero be...unes imatges.
Aquesta es antiga i es una vista del poble abandonat de la Musara.

Aquesta es de la Musara nevadeta..

I aquesta es les vistes des de la Musara del camp de Tarragona

Aquesta es antiga i es una vista del poble abandonat de la Musara.

Aquesta es de la Musara nevadeta..

I aquesta es les vistes des de la Musara del camp de Tarragona

Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
Steelman... és preciós !!!!!!!!
Gracies per les fotos
Gracies per les fotos
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo vaig tenir el privilegi d'estar un estiu voltant tota la zona del Priorat, conec la Mussara, entenc perfectament que hi vagis quan et sents "sobrepassat", la veritat és que és un d'aquells racons que té un "no-se-què" especial, es respira una agradable pau en l'ambient i té un alho de misteri... :eyes :eyes
...el què no puc entendre és que una dona tant viatjada com tu Eva, capaç d'aventurar-se fins a les antipodes, no conegui encara la Mussara, i menys tenint en compte que formes part d'un club tant aventurer com Mototurisme.
Per sort això té fàcil solució, qui millor que en l'steelman per organitzar una sortida per aquesta meravellosa zona que ell coneix tant bé i que de segur, no us decebrà. Les carreteres són de mil-i-un revolts i els poblets, simplement encantadors, les Vilelles (alta i baixa), La Morera, Cornudella, Gratallops, Porrera, Prades, i tants d'altres. Per no parlar de l'ineludible pas per La Venta del Pubill!!
En fi, una gran zona per rutejar :form
...el què no puc entendre és que una dona tant viatjada com tu Eva, capaç d'aventurar-se fins a les antipodes, no conegui encara la Mussara, i menys tenint en compte que formes part d'un club tant aventurer com Mototurisme.
Per sort això té fàcil solució, qui millor que en l'steelman per organitzar una sortida per aquesta meravellosa zona que ell coneix tant bé i que de segur, no us decebrà. Les carreteres són de mil-i-un revolts i els poblets, simplement encantadors, les Vilelles (alta i baixa), La Morera, Cornudella, Gratallops, Porrera, Prades, i tants d'altres. Per no parlar de l'ineludible pas per La Venta del Pubill!!
En fi, una gran zona per rutejar :form
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- GRUM
- Presentats
Vaja, veig que un cop més, el meu ritme tranquil m'ha jugat una mala passada i he arribat tard...
quan jo estava a mig missatge, l'stellman ja havia penjat fotos i l'Eva ja havia contestat.
Si és que el que és lent :oops:
M'estic plantejant seriosament de canviar el meu nik...
quan jo estava a mig missatge, l'stellman ja havia penjat fotos i l'Eva ja havia contestat.
Si és que el que és lent :oops:
M'estic plantejant seriosament de canviar el meu nik...
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="94394"]Jo vaig tenir el privilegi d'estar un estiu voltant tota la zona del Priorat, conec la Mussara, entenc perfectament que hi vagis quan et sents "sobrepassat", la veritat és que és un d'aquells racons que té un "no-se-què" especial, es respira una agradable pau en l'ambient i té un alho de misteri... :eyes :eyes
En fi, una gran zona per rutejar :form[/quote]
Hola Cabreta.......
He anat un parell de vegades per el priorat , però amb la 800 gs.
Haurem de programar alguna sortida per anar a fer corbes i més corbes.
Ah i jo de viatges en moto...... tampoc he viatjat tant, el que pasa que amb la meva edat millor començar per destins llunyans i a més edat em vaig apropant. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
En fi, una gran zona per rutejar :form[/quote]
Hola Cabreta.......
He anat un parell de vegades per el priorat , però amb la 800 gs.
Haurem de programar alguna sortida per anar a fer corbes i més corbes.
Ah i jo de viatges en moto...... tampoc he viatjat tant, el que pasa que amb la meva edat millor començar per destins llunyans i a més edat em vaig apropant. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Venga Eva para cuando la organisamos :form :form :form
- GRUM
- Presentats
Veus, en canvi jo ho faig al revés, primer apropet de casa i mica en mica em vaig allunyant :roll:
El què passa és que amb el meu ritme el més provable és que us perdi a la segona corva, així que millor si és una zona que conegui, així segur que no hi ha perill que em perdi :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Un plaer :ksss
El què passa és que amb el meu ritme el més provable és que us perdi a la segona corva, així que millor si és una zona que conegui, així segur que no hi ha perill que em perdi :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Un plaer :ksss
- Eva
- Presentats
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="94401"]Venga Eva para cuando la organisamos :form :form :form[/quote]
Javi, el 6 de diciembre ???????? ( Domingo)
Venga ... que el Priorat y las curvas nos esperan!!!!!!!!!
Javi, el 6 de diciembre ???????? ( Domingo)
Venga ... que el Priorat y las curvas nos esperan!!!!!!!!!
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
vale, manos a la obra, hablare con los jefes ( Steelman y Albert)
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 5:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
Ai,ai,aiiiii.....mareta.....que la darrera foto no es dels Angels!!! :jump :jump :jump :jump :jump
Vinga, dina, on mes has anat???? :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Diumenge hi vaig passar....... :form :form :form
;)
Ai,ai,aiiiii.....mareta.....que la darrera foto no es dels Angels!!! :jump :jump :jump :jump :jump
;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Mikelgs" post="94432"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
;)[/quote]
:( :( :( :( Val Mikel, m´has pillat..... en lloc de tornar volant, he tornat cap a casa en moto i m´he parat devant l´esglesia de Monells.
No eres tú que sempre deia que faltaban fotos d´esglesies a les sortides de mototurisme ?
Jo he fet una sortida de 1:30 h. i et penjo imatges de 2 esglesies.... bon ritme , oi ???????
Posa´t les piles Mikel que el dessembre anem a fer corbes per el Priorat i tú no hi pots faltar :twisted: :twisted:
Per cert, molt xula la foto del teu avatar ;)
;)[/quote]
:( :( :( :( Val Mikel, m´has pillat..... en lloc de tornar volant, he tornat cap a casa en moto i m´he parat devant l´esglesia de Monells.
No eres tú que sempre deia que faltaban fotos d´esglesies a les sortides de mototurisme ?
Jo he fet una sortida de 1:30 h. i et penjo imatges de 2 esglesies.... bon ritme , oi ???????
Posa´t les piles Mikel que el dessembre anem a fer corbes per el Priorat i tú no hi pots faltar :twisted: :twisted:
Per cert, molt xula la foto del teu avatar ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
[/quote]
Jo als meus administratius els hi tinc prohibit la paraula urgent llevat de casos de urgents salut, per mi la paraula urgència no es aplicable a cap mes altra situació.
Es una manera de treure's pressió :D :D :D
Vsssssss
007
[/quote]
Jo als meus administratius els hi tinc prohibit la paraula urgent llevat de casos de urgents salut, per mi la paraula urgència no es aplicable a cap mes altra situació.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="94446"][quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Es ben bé........ jo a les meves secretaries els s´hi he prohibit la paraula : problema. Els s´hi argumento que TOT té una sol.lució ( menys la mort) que ens agradarà més o menys, però tot té sol.lució.
Cada feina .... lo seu ;)
Per cert, James , vindràs al Priorat a fer corbes ?????? ;) D´aixó parlabam el diumenge, oi ????????
[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Es ben bé........ jo a les meves secretaries els s´hi he prohibit la paraula : problema. Els s´hi argumento que TOT té una sol.lució ( menys la mort) que ens agradarà més o menys, però tot té sol.lució.
Cada feina .... lo seu ;)
Per cert, James , vindràs al Priorat a fer corbes ?????? ;) D´aixó parlabam el diumenge, oi ????????
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#[/quote]
Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.
la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#[/quote]
Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Eva
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="94498"][quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.[/quote]
Pujar-hi caminant també deu tenir el seu encant i segur que les "cabories" marxem més rápit que no pas en moto i evidenment fas més exercici físic. El que no hi ha cap dubte es que agafis el medi que agafis , una visita als Angels es sempre relaxant ;) :kiss
Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.[/quote]
Pujar-hi caminant també deu tenir el seu encant i segur que les "cabories" marxem més rápit que no pas en moto i evidenment fas més exercici físic. El que no hi ha cap dubte es que agafis el medi que agafis , una visita als Angels es sempre relaxant ;) :kiss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Renoi Cabreta, veig que si que ho coneixes una mica tot això!!!
Els pobles els pot conèixer tothom, però la Venta del Pubill ja es un altra tema, tot i que ara jo he deixat d’anar-hi, doncs a Cornudella hi puc esmorzar igual de be, però a meitat de preu.
No dubteu que tindreu tota la meva col•laboració per muntar la ruta el dia que vulgueu venir, i que si puc us hi acompanyaré.
;)
Renoi Cabreta, veig que si que ho coneixes una mica tot això!!!
Els pobles els pot conèixer tothom, però la Venta del Pubill ja es un altra tema, tot i que ara jo he deixat d’anar-hi, doncs a Cornudella hi puc esmorzar igual de be, però a meitat de preu.
No dubteu que tindreu tota la meva col•laboració per muntar la ruta el dia que vulgueu venir, i que si puc us hi acompanyaré.
Sort,