Café Als Angels

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Café Als Angels

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 2:12 pm

Aquest matí m´han tret de polleguera i ara pujo als Angels per " fer penitencia".
Si algú vol venir, el café el pago jo :kiss

Eva
Presentats

Re: Café Als Angels

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 4:51 pm

Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
Ara , ja de tornada, tot es veu d´unaltre color :kiss

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 5:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 26, 2009 4:52 pm

Que no et treguin tant de polleguera dona!!
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 4:53 pm

[quote user="Steelman" post="94381"]Que no et treguin tant de polleguera dona!!
jo tambe tinc algun raco on m´escapo quant estic agobiat o estressat. Es la mussara[/quote]
A veure si penjes alguna imatge de la Musarra. No ho conec .
Vinga així veiem país.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 26, 2009 5:08 pm

En alguna sortida de Mototurisme ja hi hem anat, pero be...unes imatges.
Aquesta es antiga i es una vista del poble abandonat de la Musara.
Imatge

Aquesta es de la Musara nevadeta..
Imatge

I aquesta es les vistes des de la Musara del camp de Tarragona
Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 5:12 pm

Steelman... és preciós !!!!!!!!
Gracies per les fotos

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 26, 2009 5:13 pm

Jo vaig tenir el privilegi d'estar un estiu voltant tota la zona del Priorat, conec la Mussara, entenc perfectament que hi vagis quan et sents "sobrepassat", la veritat és que és un d'aquells racons que té un "no-se-què" especial, es respira una agradable pau en l'ambient i té un alho de misteri... :eyes :eyes
...el què no puc entendre és que una dona tant viatjada com tu Eva, capaç d'aventurar-se fins a les antipodes, no conegui encara la Mussara, i menys tenint en compte que formes part d'un club tant aventurer com Mototurisme.
Per sort això té fàcil solució, qui millor que en l'steelman per organitzar una sortida per aquesta meravellosa zona que ell coneix tant bé i que de segur, no us decebrà. Les carreteres són de mil-i-un revolts i els poblets, simplement encantadors, les Vilelles (alta i baixa), La Morera, Cornudella, Gratallops, Porrera, Prades, i tants d'altres. Per no parlar de l'ineludible pas per La Venta del Pubill!!
En fi, una gran zona per rutejar :form
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 26, 2009 5:17 pm

Vaja, veig que un cop més, el meu ritme tranquil m'ha jugat una mala passada i he arribat tard...
quan jo estava a mig missatge, l'stellman ja havia penjat fotos i l'Eva ja havia contestat.
Si és que el que és lent :oops:
M'estic plantejant seriosament de canviar el meu nik...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 5:22 pm

[quote user="Cabreta" post="94394"]Jo vaig tenir el privilegi d'estar un estiu voltant tota la zona del Priorat, conec la Mussara, entenc perfectament que hi vagis quan et sents "sobrepassat", la veritat és que és un d'aquells racons que té un "no-se-què" especial, es respira una agradable pau en l'ambient i té un alho de misteri... :eyes :eyes
...el què no puc entendre és que una dona tant viatjada com tu Eva, capaç d'aventurar-se fins a les antipodes, no conegui encara la Mussara, i menys tenint en compte que formes part d'un club tant aventurer com Mototurisme.
Per sort això té fàcil solució, qui millor que en l'steelman per organitzar una sortida per aquesta meravellosa zona que ell coneix tant bé i que de segur, no us decebrà. Les carreteres són de mil-i-un revolts i els poblets, simplement encantadors, les Vilelles (alta i baixa), La Morera, Cornudella, Gratallops, Porrera, Prades, i tants d'altres. Per no parlar de l'ineludible pas per La Venta del Pubill!!
En fi, una gran zona per rutejar :form[/quote]

Hola Cabreta.......

He anat un parell de vegades per el priorat , però amb la 800 gs.
Haurem de programar alguna sortida per anar a fer corbes i més corbes.
Ah i jo de viatges en moto...... tampoc he viatjat tant, el que pasa que amb la meva edat millor començar per destins llunyans i a més edat em vaig apropant. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. oct. 26, 2009 5:36 pm

Venga Eva para cuando la organisamos :form :form :form

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. oct. 26, 2009 5:39 pm

Veus, en canvi jo ho faig al revés, primer apropet de casa i mica en mica em vaig allunyant :roll:
El què passa és que amb el meu ritme el més provable és que us perdi a la segona corva, així que millor si és una zona que conegui, així segur que no hi ha perill que em perdi :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Un plaer :ksss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 5:42 pm

[quote user="JAVIHOSPITALET" post="94401"]Venga Eva para cuando la organisamos :form :form :form[/quote]

Javi, el 6 de diciembre ???????? ( Domingo)
Venga ... que el Priorat y las curvas nos esperan!!!!!!!!!

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. oct. 26, 2009 5:48 pm

vale, manos a la obra, hablare con los jefes ( Steelman y Albert)
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 5:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dl. oct. 26, 2009 7:48 pm

Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.

Ai,ai,aiiiii.....mareta.....que la darrera foto no es dels Angels!!! :jump :jump :jump :jump :jump

Vinga, dina, on mes has anat???? :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Diumenge hi vaig passar....... :form :form :form

;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 8:14 pm

[quote user="Mikelgs" post="94432"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.

Ai,ai,aiiiii.....mareta.....que la darrera foto no es dels Angels!!! :jump :jump :jump :jump :jump

Vinga, dina, on mes has anat???? :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Diumenge hi vaig passar....... :form :form :form

;)[/quote]

:( :( :( :( Val Mikel, m´has pillat..... en lloc de tornar volant, he tornat cap a casa en moto i m´he parat devant l´esglesia de Monells.
No eres tú que sempre deia que faltaban fotos d´esglesies a les sortides de mototurisme ?
Jo he fet una sortida de 1:30 h. i et penjo imatges de 2 esglesies.... bon ritme , oi ???????
Posa´t les piles Mikel que el dessembre anem a fer corbes per el Priorat i tú no hi pots faltar :twisted: :twisted:
Per cert, molt xula la foto del teu avatar ;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 26, 2009 9:06 pm

[quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
[/quote]

Jo als meus administratius els hi tinc prohibit la paraula urgent llevat de casos de urgents salut, per mi la paraula urgència no es aplicable a cap mes altra situació.

Es una manera de treure's pressió :D :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 26, 2009 9:13 pm

[quote user="James Bond" post="94446"][quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.
[/quote]

Jo als meus administratius els hi tinc prohibit la paraula urgent llevat de casos de urgents salut, per mi la paraula urgència no es aplicable a cap mes altra situació.

Es una manera de treure's pressió :D :D :D

Vsssssss
007[/quote]

Es ben bé........ jo a les meves secretaries els s´hi he prohibit la paraula : problema. Els s´hi argumento que TOT té una sol.lució ( menys la mort) que ens agradarà més o menys, però tot té sol.lució.

Cada feina .... lo seu ;)

Per cert, James , vindràs al Priorat a fer corbes ?????? ;) D´aixó parlabam el diumenge, oi ????????

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. oct. 27, 2009 8:12 am

[quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.

la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#[/quote]

Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. oct. 27, 2009 11:40 am

[quote user="JEPPY" post="94498"][quote user="Mareta" post="94379"]Quand lo urgent em pasa al devant de lo important...... m´escapo als Angels.

la resta de les fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/BreakElsAngels#[/quote]

Sovint pasa que lo urgent pasa devant lo important, i estic d'acord amb la Mareta que una bona sol.lució es pujar als Angels (sovint ho faig caminant des de la Vall de St. Daniel). Pujant per la part de Girona, les corbes son millors i més ben arreglades que per La Bisbal (hi ha grava i moltes fulles) i quan ets a dalt, des del santuari, es veu una vista on t'hi pots recrear i pensar com fer-ho per deixar enrera les urgències, cosa difícil d'aconseguir.[/quote]

Pujar-hi caminant també deu tenir el seu encant i segur que les "cabories" marxem més rápit que no pas en moto i evidenment fas més exercici físic. El que no hi ha cap dubte es que agafis el medi que agafis , una visita als Angels es sempre relaxant ;) :kiss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 27, 2009 12:31 pm

Holaaaa,

Renoi Cabreta, veig que si que ho coneixes una mica tot això!!!

Els pobles els pot conèixer tothom, però la Venta del Pubill ja es un altra tema, tot i que ara jo he deixat d’anar-hi, doncs a Cornudella hi puc esmorzar igual de be, però a meitat de preu.

No dubteu que tindreu tota la meva col•laboració per muntar la ruta el dia que vulgueu venir, i que si puc us hi acompanyaré.

:cool: :cool: ;)
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”