No cal ni dir que ha sigut un auténtic plaer visual i cada corbe que giraba m´enpenyia més i més a descobrir la propera.
Els Colors De La Garrotxa
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Els Colors De La Garrotxa
Avui i aprofitant que he anat a Girona per feina al matí i a la tarda tenia hora al taller per repasar la 1200, el migdía m ´he escapat a la Garrotxa per admirar els colors de la tardor:

No cal ni dir que ha sigut un auténtic plaer visual i cada corbe que giraba m´enpenyia més i més a descobrir la propera.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Re: Els Colors De La Garrotxa
No pares eh!!!
precios!!!!!!, jo vaig estari la setmana pasada! quina pasada de colors!!! "valga la rebundancia"
precios!!!!!!, jo vaig estari la setmana pasada! quina pasada de colors!!! "valga la rebundancia"
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Enveja!!! sana, però enveja al cap i a la fi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Realment és una gran sort poder disposar d'alguna estona entre setmana per fer una escapadeta i si a sobre és per aquestes paisatges i en aquesta època, encara millor.
Per cert, que no sigui res això de la Mar, cuida-la i aprofita per descansar i agafar forces, que dilluns t'espera la KTM!
:kiss
Realment és una gran sort poder disposar d'alguna estona entre setmana per fer una escapadeta i si a sobre és per aquestes paisatges i en aquesta època, encara millor.
Per cert, que no sigui res això de la Mar, cuida-la i aprofita per descansar i agafar forces, que dilluns t'espera la KTM!
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Uns moments de relax.....
Tú sí que en saps!!! :D
Tú sí que en saps!!! :D

- Eva
- Presentats
L´any passat , segur que hagués aprofitat per dinar tranquil.lament en un restaurant o anant de compres ( que també m´encanta), però puc afirmar que la vida dona moltes voltes i ara per ara poguer aprofitar un parell d´horetes pr anar a fer un tomb amb corbes, francament no te preu. ;) :kiss
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Espectacular els colors i el paisatge... gràcies per compartir-ho
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
fet.Jo avui,despres de dormir tres hores,he anat fins Andorra,i despres d´esmorzar allà amb en
Joan XT,he agafat una carretera que bordeja el pantà de Rialb,i que haurem de tindre en compte
per alguna sortideta,unes curvetes i una bona estona de relaxperfecte i desconexiò total.
Un petò per la peque :kiss
fet.Jo avui,despres de dormir tres hores,he anat fins Andorra,i despres d´esmorzar allà amb en
Joan XT,he agafat una carretera que bordeja el pantà de Rialb,i que haurem de tindre en compte
per alguna sortideta,unes curvetes i una bona estona de relaxperfecte i desconexiò total.
Un petò per la peque :kiss
Que gran aquest de Bilbao

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Oscar" post="96146"]La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
Un petò per la peque :kiss[/quote]
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="Sharky" post="96144"]Espectacular els colors i el paisatge... gràcies per compartir-ho
Salut.[/quote]
I a vosaltres per seguir-ho ;) :kiss
Salut.[/quote]
I a vosaltres per seguir-ho ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 13, 2009 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="96154"][quote user="Oscar" post="96146"]La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?[/quote]
Joan , la Mar. Avui pobre sembla una estufeta, només escalfa. A veure si diumenge li comença a pasar la febre.
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?[/quote]
Joan , la Mar. Avui pobre sembla una estufeta, només escalfa. A veure si diumenge li comença a pasar la febre.
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="96124"]Enveja!!! sana, però enveja al cap i a la fi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:kiss[/quote]
Cabreta.... l´entreno es el DIMARTS.
Agafaré el meu troncomóbil de la tercera edat i enganxaré un remolc . Em pujaran la KTM i a veure que pasa :tremolant :tremolant .
En ma vida he conduit un cotxe amb remolc. Ja per començar no sé ni si arribaré al lloc de l´entrenament i si supero l´entreno..... només em quedarà tornar sana i estalvi a casa.
Només pregaré per no tinguer que fer cap maniobra i com que soc de pagés..... si no ho veig clar.... cuatre intermitents, desenganxar el remolc, girar el cotxe i tornar a enganxar el remolc.
Crec que ja sortiré de casa amb el peto groc ( per si acás )
Si dimarts al tránsit escolteu colapse a Girona... no ho dubteu pas ni per un segon.... SOC JO ;)
:kiss[/quote]
Cabreta.... l´entreno es el DIMARTS.
Agafaré el meu troncomóbil de la tercera edat i enganxaré un remolc . Em pujaran la KTM i a veure que pasa :tremolant :tremolant .
En ma vida he conduit un cotxe amb remolc. Ja per començar no sé ni si arribaré al lloc de l´entrenament i si supero l´entreno..... només em quedarà tornar sana i estalvi a casa.
Només pregaré per no tinguer que fer cap maniobra i com que soc de pagés..... si no ho veig clar.... cuatre intermitents, desenganxar el remolc, girar el cotxe i tornar a enganxar el remolc.
Crec que ja sortiré de casa amb el peto groc ( per si acás )
Si dimarts al tránsit escolteu colapse a Girona... no ho dubteu pas ni per un segon.... SOC JO ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 13, 2009 6:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Tranquila dona, que, tot i que et conec poc, estic més que convençut que ets una persona capaç de sortir-te de qualsevol cosa que et proposis.
Ja ens penjaràs alguna foto de l'entrenament i, sobretot, les teves sensacions sobre la maquina. Pensa que tot i ser,potser un pel més alta, és molt més lleugera. Això si, alerta amb el gas que aquestes bèsties acostumen a tenir un "pronto" quan els cargolen l'orella...
En fi, de moment aquest cap de setmana a fer repòs per agafar forces i cuidar de la Mar.
Salut i endavant Eva!! :kiss
Ja ens penjaràs alguna foto de l'entrenament i, sobretot, les teves sensacions sobre la maquina. Pensa que tot i ser,potser un pel més alta, és molt més lleugera. Això si, alerta amb el gas que aquestes bèsties acostumen a tenir un "pronto" quan els cargolen l'orella...
En fi, de moment aquest cap de setmana a fer repòs per agafar forces i cuidar de la Mar.
Salut i endavant Eva!! :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.