Els Colors De La Garrotxa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Els Colors De La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 12, 2009 7:46 pm

Avui i aprofitant que he anat a Girona per feina al matí i a la tarda tenia hora al taller per repasar la 1200, el migdía m ´he escapat a la Garrotxa per admirar els colors de la tardor:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

No cal ni dir que ha sigut un auténtic plaer visual i cada corbe que giraba m´enpenyia més i més a descobrir la propera.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Els Colors De La Garrotxa

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 12, 2009 9:05 pm

quins colors mes macos que te la garrotxa!!
Ex ...moltes coses

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dv. nov. 13, 2009 12:40 am

No pares eh!!!

precios!!!!!!, jo vaig estari la setmana pasada! quina pasada de colors!!! "valga la rebundancia"
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. nov. 13, 2009 9:53 am

Enveja!!! sana, però enveja al cap i a la fi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Realment és una gran sort poder disposar d'alguna estona entre setmana per fer una escapadeta i si a sobre és per aquestes paisatges i en aquesta època, encara millor.
Per cert, que no sigui res això de la Mar, cuida-la i aprofita per descansar i agafar forces, que dilluns t'espera la KTM!
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 13, 2009 11:44 am

Uns moments de relax.....

Tú sí que en saps!!! :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 13, 2009 2:04 pm

L´any passat , segur que hagués aprofitat per dinar tranquil.lament en un restaurant o anant de compres ( que també m´encanta), però puc afirmar que la vida dona moltes voltes i ara per ara poguer aprofitar un parell d´horetes pr anar a fer un tomb amb corbes, francament no te preu. ;) :kiss

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. nov. 13, 2009 2:19 pm

Espectacular els colors i el paisatge... gràcies per compartir-ho

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. nov. 13, 2009 3:13 pm

La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
fet.Jo avui,despres de dormir tres hores,he anat fins Andorra,i despres d´esmorzar allà amb en
Joan XT,he agafat una carretera que bordeja el pantà de Rialb,i que haurem de tindre en compte
per alguna sortideta,unes curvetes i una bona estona de relaxperfecte i desconexiò total.
Un petò per la peque :kiss
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. nov. 13, 2009 4:51 pm

[quote user="Oscar" post="96146"]La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
fet.Jo avui,despres de dormir tres hores,he anat fins Andorra,i despres d´esmorzar allà amb en
Joan XT,he agafat una carretera que bordeja el pantà de Rialb,i que haurem de tindre en compte
per alguna sortideta,unes curvetes i una bona estona de relaxperfecte i desconexiò total.
Un petò per la peque :kiss[/quote]
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 13, 2009 6:44 pm

[quote user="Sharky" post="96144"]Espectacular els colors i el paisatge... gràcies per compartir-ho

Salut.[/quote]

I a vosaltres per seguir-ho ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 13, 2009 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 13, 2009 6:47 pm

[quote user="Joan XT" post="96154"][quote user="Oscar" post="96146"]La veritat és que un dels llocs amb un color fantàstic és la garrotxa.Aprofitant el temps ben
Un petò per la peque :kiss[/quote]
Jo he dormit unes quantes hores mes. :mrgreen: Oscar un peto a la peque, quina peque?[/quote]

Joan , la Mar. Avui pobre sembla una estufeta, només escalfa. A veure si diumenge li comença a pasar la febre.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 13, 2009 6:53 pm

[quote user="Cabreta" post="96124"]Enveja!!! sana, però enveja al cap i a la fi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Realment és una gran sort poder disposar d'alguna estona entre setmana per fer una escapadeta i si a sobre és per aquestes paisatges i en aquesta època, encara millor.
Per cert, que no sigui res això de la Mar, cuida-la i aprofita per descansar i agafar forces, que dilluns t'espera la KTM!
:kiss[/quote]

Cabreta.... l´entreno es el DIMARTS.
Agafaré el meu troncomóbil de la tercera edat i enganxaré un remolc . Em pujaran la KTM i a veure que pasa :tremolant :tremolant .
En ma vida he conduit un cotxe amb remolc. Ja per començar no sé ni si arribaré al lloc de l´entrenament i si supero l´entreno..... només em quedarà tornar sana i estalvi a casa.
Només pregaré per no tinguer que fer cap maniobra i com que soc de pagés..... si no ho veig clar.... cuatre intermitents, desenganxar el remolc, girar el cotxe i tornar a enganxar el remolc.
Crec que ja sortiré de casa amb el peto groc ( per si acás )

Si dimarts al tránsit escolteu colapse a Girona... no ho dubteu pas ni per un segon.... SOC JO ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 13, 2009 6:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. nov. 13, 2009 7:05 pm

Tranquila dona, que, tot i que et conec poc, estic més que convençut que ets una persona capaç de sortir-te de qualsevol cosa que et proposis.
Ja ens penjaràs alguna foto de l'entrenament i, sobretot, les teves sensacions sobre la maquina. Pensa que tot i ser,potser un pel més alta, és molt més lleugera. Això si, alerta amb el gas que aquestes bèsties acostumen a tenir un "pronto" quan els cargolen l'orella...
En fi, de moment aquest cap de setmana a fer repòs per agafar forces i cuidar de la Mar.
Salut i endavant Eva!! :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”