Entrada
Autor: Jeppy » dv. nov. 20, 2009 4:15 pm
Ara si, ara si que l'steelman m'ha tocat la fira mes sensible: dir que la Vstrom no es maca. Per aqui no penso pasar-hi!!!.
La Vstrom, amic meu, es una moto amb un disseny revolucionari, modern, actual i d'ella es deriven moltes altres motos. La Varadero no, clar, (i així es veu).
La Vstrom ha estat copiada per la seva línia, la seva aerodinámica i la seva comoditat per altres marques, com bmw. Han canviat una mica la forma i les característiques per adaptarles a la seva marca i models, però ha estat un referent. De la mateixa manera que ha estat un referent per a mototurisme (o no????), on hi havia trobades que erem majoría. KEL, DIGUES ALGUNA COSA!!!!. El que pasa, es que la majoría us heu tornat més "pijos" i heu anat a cercar marques i dissenys que es fan veure més (tomaiaaaaaaa). Com a clar exemple de les desercions, tenim en James Bond: l'auténtic James Bond, no hagués canviat mai de marca a menys que el guió l'hi exigís. Ús imagineu en Ramon (James Bond profesionalment) en una VFR???.. Jo, encara no me'l imagino, i sempre que pensi en ell, me'l imaginare sobre la seva Pan i posant la musiqueta al iniciar la marxa. (Ja em direu on la posará a la VFR). Us imagineu els xurrumecus en una vespa, encara que sigui vermella???.. donç això es el mateix.
VSTROM FOREVER!!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)