La moto mes lletja...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

La moto mes lletja...

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 20, 2009 10:41 am

JA se que a priori sembla impossible dir que una moto es lletja pero....
Pero despres de veure aquesta OSSA URBE.
Imatge

He pensat que si que n´hii han aleshores he pensat que podiem dir quina moto recordeu que no era maca precisament
( NO VAL A DIR VSTROM OK???)

Jo poso aquestes
BMW F650 Scarver
Imatge

Honda Pacific Coast
Imatge

BMW C1
Imatge
Ex ...moltes coses

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: La Moto Mes Lletja...

Entrada Autor: Jeppy » dv. nov. 20, 2009 12:37 pm

VSTROM???????
QUE T'EMPATOLLES????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 20, 2009 12:51 pm

[quote user="JEPPY" post="96808"]VSTROM???????
QUE T'EMPATOLLES????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. nov. 20, 2009 1:09 pm

Cec que la BMW guanya de carrer,les antigues tenen el seu feeling,actualment
les Pan no son gaire maques :twisted: :twisted: :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. nov. 20, 2009 1:36 pm

Aquella BMW K1 amb la roda del davant carenada i aquella combinació de vermell i groc era lletja de coll.ns.
Fins i tot la van votar com la més lletja de l'època. Deu fer uns 20 anys?
Com que se'n van vendre poques, ara em sembla que van força buscades.
Salut!!!

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. nov. 20, 2009 4:15 pm

Ara si, ara si que l'steelman m'ha tocat la fira mes sensible: dir que la Vstrom no es maca. Per aqui no penso pasar-hi!!!.
La Vstrom, amic meu, es una moto amb un disseny revolucionari, modern, actual i d'ella es deriven moltes altres motos. La Varadero no, clar, (i així es veu).
La Vstrom ha estat copiada per la seva línia, la seva aerodinámica i la seva comoditat per altres marques, com bmw. Han canviat una mica la forma i les característiques per adaptarles a la seva marca i models, però ha estat un referent. De la mateixa manera que ha estat un referent per a mototurisme (o no????), on hi havia trobades que erem majoría. KEL, DIGUES ALGUNA COSA!!!!. El que pasa, es que la majoría us heu tornat més "pijos" i heu anat a cercar marques i dissenys que es fan veure més (tomaiaaaaaaa). Com a clar exemple de les desercions, tenim en James Bond: l'auténtic James Bond, no hagués canviat mai de marca a menys que el guió l'hi exigís. Ús imagineu en Ramon (James Bond profesionalment) en una VFR???.. Jo, encara no me'l imagino, i sempre que pensi en ell, me'l imaginare sobre la seva Pan i posant la musiqueta al iniciar la marxa. (Ja em direu on la posará a la VFR). Us imagineu els xurrumecus en una vespa, encara que sigui vermella???.. donç això es el mateix.

VSTROM FOREVER!!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. nov. 20, 2009 7:31 pm

[quote user="Storm" post="96817"]Aquella BMW K1 amb la roda del davant carenada i aquella combinació de vermell i groc era lletja de coll.ns.
Fins i tot la van votar com la més lletja de l'època. Deu fer uns 20 anys?
Com que se'n van vendre poques, ara em sembla que van força buscades.
Salut!!![/quote]

Estic d'acord. Inclús la vaig provar abans de decidirme per la RT. Però un s'acostuma a tot (inclús a James Bond en una VFR :lol: :lol: )i ara ja no la trobo tan lletja
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La moto mes lletja...

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 7:31 pm

Holaaaa,

[quote user="Steelman" post="96799"]
BMW C1
Imatge[/quote]

No entenc com pots dir que aquesta es lletja!!!! A mi m'agrada, cada cosa te la seva utilitat, no?

:cool: :cool: ;)
Sort,

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dv. nov. 20, 2009 7:36 pm

[quote user="JEPPY" post="96828"]....Com a clar exemple de les desercions, tenim en James Bond: l'auténtic James Bond, no hagués canviat mai de marca a menys que el guió l'hi exigís. Ús imagineu en Ramon (James Bond profesionalment) en una VFR???.. Jo, encara no me'l imagino, i sempre que pensi en ell, me'l imaginare sobre la seva Pan i posant la musiqueta al iniciar la marxa. (Ja em direu on la posará a la VFR)....[/quote]

Per això canviarà el "nick" i a partir d'ara utilitzarà l'autèntic: JEZULINDEUBRIQUE (en dos palabras...") :666 :lol: :lol:

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dv. nov. 20, 2009 7:43 pm

A part de les anomenades n'hi ha una marca que totes les que he vist les he trobat horribles. Sort que n'hi han molt poques son las Victory. En especial trobo més que lletja la Vision. Com un portavions de la U.S. Navy
Imatge

Ah! i encara en tinc un altre. La conexeu? L'utilitzen els serveis secrets més avançats :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 20, 2009 7:43 pm

[quote user="JEPPY" post="96828"]Com a clar exemple de les desercions, tenim en James Bond: l'auténtic James Bond, no hagués canviat mai de marca a menys que el guió l'hi exigís. Ús imagineu en Ramon (James Bond profesionalment) en una VFR???.. Jo, encara no me'l imagino, i sempre que pensi en ell, me'l imaginare sobre la seva Pan i posant la musiqueta al iniciar la marxa. (Ja em direu on la posará a la VFR).[/quote]

JEPPY : VFR NO no es una marca, es un model Honda com la PAN € per tant NO hi ha canvi de marca ni deserció. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 20, 2009 7:45 pm

[quote user="Albert" post="96844"]Holaaaa,

BMW C1
Imatge[/quote]

No entenc com pots dir que aquesta es lletja!!!! A mi m'agrada, cada cosa te la seva utilitat, no?

[/quote]

Jo la trobo molt guapa !!! i tots dues tenen la seva "utilitat" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 7:55 pm

Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="96851"][quote user="Albert" post="96844"]Holaaaa,

BMW C1
Imatge[/quote]

[/quote]

Jo la trobo molt guapa !!! i tots dues tenen la seva "utilitat" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vsssssssss
007[/quote]

Dues????

Ramon jo només en veig una!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 8:01 pm

Holaaaaa,

[quote user="Espia" post="96849"]A part de les anomenades n'hi ha una marca que totes les que he vist les he trobat horribles. Sort que n'hi han molt poques son las Victory. En especial trobo més que lletja la Vision. Com un portavions de la U.S. Navy
Imatge

Ah! i encara en tinc un altre. La conexeu? L'utilitzen els serveis secrets més avançats :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge[/quote]

Pascual sento discrepar de la teva opinió, a mi m’agraden molt les dues motos de les fotos que has penjat, tot i que una potser me la compraria i l’altre no, però m’agraden.

:cool: :cool: ;)
Sort,

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dv. nov. 20, 2009 8:15 pm

[quote user="Albert" post="96855"]Holaaaaa,

[quote user="Espia" post="96849"]......Ah! i encara en tinc un altre. La conexeu? L'utilitzen els serveis secrets més avançats :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ][/quote]

Pascual sento discrepar de la teva opinió, a mi m’agraden molt les dues motos de les fotos que has penjat, tot i que una potser me la compraria i l’altre no, però m’agraden.

:cool: :cool: ;)[/quote]

Per gustos, colors :razz: De la Vision no en tinc cap dubte: lletja de co...ns. De la VFR, esperaré a veure-la, però m'encanta provocar al enamorats :D , sobretot si els casaments es fan per Internet, sense tocar carn (ja m'enteneu. O no).
James: :cerv una abraçada fraternal. Diumenge la primera birra la pago jo per celebrar el nou casori :lol:

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 20, 2009 8:24 pm

[quote user="Espia" post="96857"]sobretot si els casaments es fan per Internet, sense tocar carn (ja m'enteneu. O no).[/quote]

La "carn" de la Pan € la vaig tocar quan ja era meva, pagada i amb els papers a nom meu. La vaig anar a buscar a Pamplona i només n'havia vist una foto. I ja has vist el resultat ;)

Vsssssss
007

PS : A veure si al final tindré de provar de fer el mateix en altres sectors.........
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dv. nov. 20, 2009 10:03 pm

holaaa

aquesta ultima vfr s'emporta la palma, es horrorosaaaaaaaaaaaaaaaa

v'sss :eyes
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 21, 2009 11:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. nov. 21, 2009 9:26 pm

[quote user="James Bond" post="96858"][quote user="Espia" post="96857"]sobretot si els casaments es fan per Internet, sense tocar carn (ja m'enteneu. O no).[/quote]

La "carn" de la Pan € la vaig tocar quan ja era meva, pagada i amb els papers a nom meu. La vaig anar a buscar a Pamplona i només n'havia vist una foto. I ja has vist el resultat ;)

Vsssssss
007

PS : A veure si al final tindré de provar de fer el mateix en altres sectors.........
[/quote]

En tots els sectors no n'hi ha prou de que t'entrin per els ulls, s'han de saber per endavant les prestacions i utilitats. Igual es lletja...però va de fávula.:D :D

Jo en conec a dos que s'equivoquen en cada sector i no només un cop, sino forces. Son reincidents.:cool: :cool:

Accepto que digeu que la V-Strom no és de les mes maques, esta en el grup de lletxotes però eficients que et donen tot el que demanes...i mes. ;)

Salut.
Salut i kilómetres

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 21, 2009 11:58 pm

[quote user="jb500" post="96861"]holaaa

aquesta ultima vfr s'emporta la palma, es horrorosaaaaaaaaaaaaaaaa

v'sss :eyes[/quote]

No cridis gaire, que en Bond se n'ha comprat una. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. nov. 22, 2009 1:24 am

[quote user="Albert" post="96853"]Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="96851"][quote user="Albert" post="96844"]Holaaaa,

BMW C1
Imatge[/quote]

[/quote]

Vsssssssss
007[/quote]

Dues????

Ramon jo només en veig una!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Fixa-t'hi bé, Albert, és un anunci del CRUZADO MÁGICO. Te'n recordes??? :lol: :lol:
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 22, 2009 1:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”