Perquè Honda és tan descarada copiant models?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Perquè Honda és tan descarada copiant models?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 24, 2009 12:40 pm

Honda ha tret al mercat el nou model de la Shadow VT750:

Imatge

I Harley Davidson fa temps que té al mercat la XL 1200 S :

Imatge

Massa descarat, penso. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Perquè Honda és Tan Descarada Copiant Models?

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. nov. 24, 2009 12:45 pm

Igual que la VTR 250

es una copia descarada de la Monster
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 24, 2009 12:50 pm

[quote user="Xurrumeku" post="97267"]Igual que la VTR 250

es una copia descarada de la Monster[/quote]

Doncs sí, noi, tens tota la raó del món. :shock:

ImatgeImatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Perquè Honda és tan descarada copiant models?

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 24, 2009 4:05 pm

Home.....copia copien totes.

Aquestes dues nakeds...son igualetes ;)
Suzuki GSX 1400
Imatge
Yamaha XJR 1300
Imatge

I aquesta ja em direu.
DUcati MOnster 696
Imatge

I MV Augusta Brutale
Imatge

O encara mes
Hyosung GT 650 R
Imatge

Ducati 999
Imatge
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 24, 2009 4:37 pm

També des del Orient es fomenta la copia des de la més tendre edat :twisted: :twisted: Imatge
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 24, 2009 8:05 pm

hola a tots.
encara que vulguin copiar i la semblansa sigui molta,creieu que es pot comparar una Shadow amb una Sportster ??? es imposible,perque la japonesa anant molt be i molt fina,no te cap carisma en el mon del custom,jo particularment no se com es venen ja que una 883 no te gaire diferencia de preu amb una d'aquestes.
Ara Steelman,on t'has pasat es comparant la Hyosung amb aquesta preciositat de 999 :lol: :lol: :lol:
per lo demes una mica de semblansa han de tenir totes ja que esta tot ,mes que inventat.
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. nov. 25, 2009 6:11 am

Holaaaa,

Penso que es inevitable que hi hagi semblances entre motos que tenen una estructura semblant. Si vols fer una Custom i tens un motor en V longitudinal, per un lloc o per altre han de tenir un aire similar, igual que qualsevol marca que tregui al mercat un model amb xassís multi tubular, sempre tindrà un aire a Ducati, i mes si li munten un motor amb una estructura semblant.

O això, o propostes molt trencadores, que a la fi no acostumen a acabar agradant al mercat.

:| :| :???:
Sort,

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. nov. 25, 2009 8:13 am

[quote user="Albert" post="97318"]Holaaaa,

Penso que es inevitable que hi hagi semblances entre motos que tenen una estructura semblant. Si vols fer una Custom i tens un motor en V longitudinal, per un lloc o per altre han de tenir un aire similar, igual que qualsevol marca que tregui al mercat un model amb xassís multi tubular, sempre tindrà un aire a Ducati, i mes si li munten un motor amb una estructura semblant.

O això, o propostes molt trencadores, que a la fi no acostumen a acabar agradant al mercat.

:| :| :???:[/quote]
Sóc del mateix parer. En línies generals, motos del mateix estil es solen semblar. A no ser que busquis mescles, quelcom con una DN-01, les motos d'un estil concret s'han d'assemblar, doncs són del mateix estil. Penso que, actualment, el que cal és mirar aquells detalls diferenciadors entre elles, tant estètics com tecnològics.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. nov. 25, 2009 4:20 pm

[quote user="Kpeps" post="97300"]hola a tots.
encara que vulguin copiar i la semblansa sigui molta,creieu que es pot comparar una Shadow amb una Sportster ??? es imposible,perque la japonesa anant molt be i molt fina,no te cap carisma en el mon del custom,jo particularment no se com es venen ja que una 883 no te gaire diferencia de preu amb una d'aquestes.
Ara Steelman,on t'has pasat es comparant la Hyosung amb aquesta preciositat de 999 :lol: :lol: :lol:
per lo demes una mica de semblansa han de tenir totes ja que esta tot ,mes que inventat.[/quote]

Què vols que et digui? Una Sportster és una bicicleta al costat d'una japonesa de la mateixa cilindrada. Hi ha gent a la que li agrada el custom, però no per això es deixa obnubilar pel màrqueting de Harley-Davidson i compra una moto millor. No és qüestió de preu: jo mateix porto gastat en el chopper molta més pasta del que costa una Electra, quan haver-lo fet amb un motor d'Sportster m'hauria sortit molt millor de preu. En el món custom no hauria de parlar-se de marques, doncs l'esperit és el de la transformació de la moto utilitzant peces de qualsevol procedència.
sergibuda

they called me an accident

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. nov. 25, 2009 4:50 pm

Estic totalment d'acord amb en Sergibuda, no per ser custom ha de ser Harley, ja està bé de tanta "marquitis". Cadascú porta el que vol i/o pot. Com em sembla que diu en Vini, el cavall no fa al cavaller!
Jo tinc un amic que fa mooolts anys que esta ficat en el mon custom i mai ha tingut una Harley. Com tot, el marqueting de vegades ens fa creure coses que potser no son.
Jo, personalment, no crec que una moto, per ser d'una determinada marca, ja hagi de ser millor que les altres. Com diu en Sergibuda, en quant a tecnologia, acabats i fiabilitat, segurament les custom japos son bastant millors que les americanes.
En quant a les còpies, em sembla que la història és tan antiga com: què va ser primer l'ou o la gallina. Són normals les similituds entre màquines d'una mateixa categoria.
Per mi, perfecte que honda hagi fet aquest model semblant a la 883, ja que com a estètica m'agrada més així més alta i estreta, que no pas la línia anterior de les japos, tan baixes i amb aquells dipòsits tan amples.
En fi, contra gustos...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Entrada Autor: STV » dg. nov. 29, 2009 11:15 am

I aquesta de qui l'han copiat .......... :mrgreen:

Imatge

I aquesta?

Imatge

I aquesta altre?

Imatge
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. des. 16, 2009 7:50 pm

de tota la vida els Japonesos s'han caracteritzat per copiar, en uns inicis copiaven, després, per desesperació de tothom van millorar el que copiaven, fins a arrassar al mercat mundial i fer desaparéixer les marques de tota la vida de cada país, és la llei de l'oferta i la demanda.
Caldria verue, a més, de les marques que han aguantat quantes ho han fet via ajudes publiques o proteccionisme via arancels, és a dir, de manera artificial, no jugant net.
-----------

Respon

Torna a “General”