Entrada
Autor: GRUM » dc. nov. 25, 2009 4:50 pm
Estic totalment d'acord amb en Sergibuda, no per ser custom ha de ser Harley, ja està bé de tanta "marquitis". Cadascú porta el que vol i/o pot. Com em sembla que diu en Vini, el cavall no fa al cavaller!
Jo tinc un amic que fa mooolts anys que esta ficat en el mon custom i mai ha tingut una Harley. Com tot, el marqueting de vegades ens fa creure coses que potser no son.
Jo, personalment, no crec que una moto, per ser d'una determinada marca, ja hagi de ser millor que les altres. Com diu en Sergibuda, en quant a tecnologia, acabats i fiabilitat, segurament les custom japos son bastant millors que les americanes.
En quant a les còpies, em sembla que la història és tan antiga com: què va ser primer l'ou o la gallina. Són normals les similituds entre màquines d'una mateixa categoria.
Per mi, perfecte que honda hagi fet aquest model semblant a la 883, ja que com a estètica m'agrada més així més alta i estreta, que no pas la línia anterior de les japos, tan baixes i amb aquells dipòsits tan amples.
En fi, contra gustos...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.