per anar a Donosti??

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
DavidFZ6
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya

per anar a Donosti??

Entrada Autor: DavidFZ6 » dt. ago. 19, 2008 11:59 pm

hola, magradaria passar uns dies a Donosti amb moto...sempre que hi he anat ho he fet amb cotxe, des d'Igualada, fins a Saragossa, Iruña i Donosti. Ara ho vull fer amb moto, faig el mateix, per nacional o autopista?? o millor faig igualada, lleida, osca, iruña???
Algú hem pot donar el seu parer??
Moltes gracies :wink: :wink:
salut

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 20, 2008 12:15 am

Espera a que torni en Bravo d'allí i t'ho explicarà ell, que fa molts anys que volta per aquelles terres. :wink:

Divendres torna.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

DavidFZ6
Presentats

Entrada Autor: DavidFZ6 » dc. ago. 20, 2008 12:20 am

llàstima....tenia pensat marxar dijous

Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dc. ago. 20, 2008 4:39 am

Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

DavidFZ6
Presentats

Entrada Autor: DavidFZ6 » dc. ago. 20, 2008 10:41 am

Xtreme ha escrit:Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...
M'estas dient que és més ràpida aquesta opció que no pas passar per nacional però pels monegros??

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 20, 2008 11:01 am

Xtreme ha escrit:Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...

Aquesta es la ruta per la que hi vaig i vinc quan vaig per allà dalt :wink:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

MV Agustí
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: MV Agustí » dc. ago. 20, 2008 7:37 pm

Una ruta alternativa si tens temps de sobra i ganes de fer algunes curvetes per muntanya, es tirar per jaca i canfranc cap al port de somport, d'aqui a oloron sainte mairie, saint jean du pied de port, i cap a bayonne. Pobles bonics i carreteres tranquiles pel sud de frança :wink:
A la sendera molles per al poregós,
per al valent l'atzar...

DavidFZ6
Presentats

Entrada Autor: DavidFZ6 » dj. ago. 21, 2008 8:48 pm

MV Agustí ha escrit:Una ruta alternativa si tens temps de sobra i ganes de fer algunes curvetes per muntanya, es tirar per jaca i canfranc cap al port de somport, d'aqui a oloron sainte mairie, saint jean du pied de port, i cap a bayonne. Pobles bonics i carreteres tranquiles pel sud de frança :wink:
dons sembla una bona ruta....però només hi vaig per dos dies per temes de feina, així que haig de passar via :wink: suposo que ho probaré per Yesa.....

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. ago. 22, 2008 1:53 pm

Per Yesa sense dubtar-ho...¿monegros? BUFFFF...quina mandra... :wink: :wink: :wink: :wink:

i per anar fins a osca, jo no arribo mai fins a Lleida. Trobo més entretingut passar de Tàrrega cap a Balaguer fins a Binéfar. Molt més tranquil que l'aborrida autovia.

salut i kms, veí :roll: :roll:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. ago. 22, 2008 5:32 pm

No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.:wink:

Salut
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

DavidFZ6
Presentats

Entrada Autor: DavidFZ6 » dv. ago. 22, 2008 6:01 pm

Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.:wink:

Salut
Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?

Eskerrik asko eta gero arte!

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. ago. 23, 2008 11:36 pm

dim ha escrit:
Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.:wink:

Salut
Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?

Eskerrik asko eta gero arte!
Aquest és, sens dubte, el camí més ràpid per arribar-hi a Donosti. La opció Yesa la descarto totalment si lo que necessites es arribar ràpid. Ara bé, si necessites una opció més, diguem-ne, turística, pot ser una opció, però no la única.

Disculpa per contestar-te amb un día de retard, però ja donava per suposat que hauríes sortit dijous. Si pots posposar el viatge fins el cap de setmana que ve i vulguessis més informació, inclús de Donosti (Pintxos, etc :wink: ) no dubtis en fer-me un privat i ens donem els telèfons.

Gabe on
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Xtreme
Presentats

Entrada Autor: Xtreme » dg. ago. 31, 2008 11:26 pm

dim ha escrit:
M'estas dient que és més ràpida aquesta opció que no pas passar per nacional però pels monegros??
Doncs no sé si es mes rápida que passar pels Monegros, però personalment m'encanta pels paisatges i el traçat de la carretera.
Quan surto de ruta, normalment, no tinc pressa, per tant prefereixo fer una ruta més llarga però amb la que m'ho passi millor, que no pas, buscar un traçat més ràpid i de cap manera fer-ho per autopista.

Però el cert, és que s'ha de conèixer el major nombre de carreteres possible per poder comparar, jeje.

V'sssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. set. 01, 2008 8:58 pm

JordiTrident ha escrit:Per Yesa sense dubtar-ho...¿monegros? BUFFFF...quina mandra... :wink: :wink: :wink: :wink:

i per anar fins a osca, jo no arribo mai fins a Lleida. Trobo més entretingut passar de Tàrrega cap a Balaguer fins a Binéfar. Molt més tranquil que l'aborrida autovia.

salut i kms, veí :roll: :roll:
També ho faig així. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 9:26 pm

Jo per el que veig per aqui, el dia 19 vaig a Pamplona però ara si que tinc clar que pasare per Yesa, jo autopista ni parlar-ne si puc es clar.
ImatgeImatge

DavidFZ6
Presentats

Entrada Autor: DavidFZ6 » dl. set. 01, 2008 10:12 pm

al final vaig anar-hi per yesa i de fàbula...bons paisatges...de fet, fins a jaca s'hi va molt i molt b
salut!

Xtreme
Presentats

Entrada Autor: Xtreme » dl. set. 01, 2008 10:48 pm

dim ha escrit:al final vaig anar-hi per yesa i de fàbula...bons paisatges...de fet, fins a jaca s'hi va molt i molt b
salut!
M'alegro que hagis disfrutat amb la ruta. Com deia a l'altre post, jo la vaig tornar a fer el dia 20, i vaig disfrutar molt, ja que la anterior vegada hi vaig passar plovent i... no és el mateix.

V'ssssss

Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Re: Per Anar A Donosti??

Entrada Autor: Topota89 » dv. jul. 15, 2011 1:59 pm

Bones a totsss!!!

Bé us comento...estic pensant de fer una escapadeta de tres o quatre dies a Donosti (1 per pujar, 1o2 d'estada, i el darrer per baixar)...i pel que estic llegint la ruta que dieu fa més goig és la de passar pel pantà de Yeste i la autovia a-15 leitzaran oi??...no tenim presa per pujar i perdre una estona més si hi ha un recorregut més apropiat per fer tombs i gaudir del paissatge, així que si algú sap d'una alternativa millor, estaré encantat!!:D

I un cop a Donosti, algun soggeriment d'on menjar, dormir i lloc espai imprescindible que s'ha de veure??
Moltíssimes gràcies!!
:D:D:D

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Per Anar A Donosti??

Entrada Autor: Ride » dv. jul. 15, 2011 3:37 pm

Bones Topota el passat 13 i 14 de Juny varem fer una ruta a Donosti, varem anar el Dilluns i tornar l'endemá, t'adjunto la ruta per si et serveix d'alguna cosa, la veritat es que es genial......

Anada:
http://www.megaupload.com/?d=DWVV0UXR

Tornada:
http://www.megaupload.com/?d=U7595WFA

en quant a l'allotjament, varem estar estar aqui:

http://www.pension-altair.com/

Totalment recomenable, les tres BBB....

Espero t'hagi estat d'ajuda

Vsssss

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 15, 2011 4:54 pm

[quote user="Xtreme" post="52330"]Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...[/quote]

Nosaltres ho vàrem fer la setmana passada.

Ho tornaría a fer: agafar la N-240 a Lleida fins a Osca (jo no agafaría l'autovía nova). A Osca, seguir per A-132 per Ayerbe i et trobaràs Los Mallos de Riglos que també és bonic de veure. Puente la Reina i cap a Pamplona i Donosti que ens vàren dir que hi falta gent.

Que tinguis bon viatge !

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”