Algú hem pot donar el seu parer??
Moltes gracies
salut
Moderador: Airald
dons sembla una bona ruta....però només hi vaig per dos dies per temes de feina, així que haig de passar viaMV Agustí ha escrit:Una ruta alternativa si tens temps de sobra i ganes de fer algunes curvetes per muntanya, es tirar per jaca i canfranc cap al port de somport, d'aqui a oloron sainte mairie, saint jean du pied de port, i cap a bayonne. Pobles bonics i carreteres tranquiles pel sud de frança
Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.![]()
Salut
Aquest és, sens dubte, el camí més ràpid per arribar-hi a Donosti. La opció Yesa la descarto totalment si lo que necessites es arribar ràpid. Ara bé, si necessites una opció més, diguem-ne, turística, pot ser una opció, però no la única.dim ha escrit:Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.![]()
Salut
Eskerrik asko eta gero arte!
Doncs no sé si es mes rápida que passar pels Monegros, però personalment m'encanta pels paisatges i el traçat de la carretera.dim ha escrit:M'estas dient que és més ràpida aquesta opció que no pas passar per nacional però pels monegros??Xtreme ha escrit:Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...
També ho faig així.JordiTrident ha escrit:Per Yesa sense dubtar-ho...¿monegros? BUFFFF...quina mandra...![]()
![]()
![]()
![]()
i per anar fins a osca, jo no arribo mai fins a Lleida. Trobo més entretingut passar de Tàrrega cap a Balaguer fins a Binéfar. Molt més tranquil que l'aborrida autovia.
salut i kms, veí :roll: :roll:
M'alegro que hagis disfrutat amb la ruta. Com deia a l'altre post, jo la vaig tornar a fer el dia 20, i vaig disfrutar molt, ja que la anterior vegada hi vaig passar plovent i... no és el mateix.dim ha escrit:al final vaig anar-hi per yesa i de fàbula...bons paisatges...de fet, fins a jaca s'hi va molt i molt b
salut!