Algú hem pot donar el seu parer??
Moltes gracies
salut
Moderador: Airald
dons sembla una bona ruta....però només hi vaig per dos dies per temes de feina, així que haig de passar viaMV Agustí ha escrit:Una ruta alternativa si tens temps de sobra i ganes de fer algunes curvetes per muntanya, es tirar per jaca i canfranc cap al port de somport, d'aqui a oloron sainte mairie, saint jean du pied de port, i cap a bayonne. Pobles bonics i carreteres tranquiles pel sud de frança
Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.![]()
Salut
Aquest és, sens dubte, el camí més ràpid per arribar-hi a Donosti. La opció Yesa la descarto totalment si lo que necessites es arribar ràpid. Ara bé, si necessites una opció més, diguem-ne, turística, pot ser una opció, però no la única.dim ha escrit:Així que aquest és el camí més ràpid Bravo?? més car pq passes per autopista no? podries detallar-me la ruta sn és molt demanar?? i per part teva descartariem l'opció Yeso oi?Bravo ha escrit:No se si encara hi sòc a temps, però allà va... Si lo que vols es anar per feina i arr8bar com més aviat millor, t'aconsello que agafis la Autovía A-2 fins la segona sortida de Fraga. Aquí nomès hauràs de sortir, arribar a una rotonda a la sortida i anar a buscar la entrada a la Autopasta AP-2. T'aconsello que una vegada a l'autopista no la deixis i enllacis amb la AP-68 fins Pamplona i d'aquí l'autovía de Leitzarán fins a Andoain i ja fins a Donosti. És més car i molt més lleig aquest camí (tret del tram de l'Autovía de Leitzaran, tot un luxe pels sentits), però molt ràpid i no té pèrdua, si el teu interès és rutejar per Euskal-Herria. Espero que t'hagi pogut ser d'utilitat. Altre vegada no dubtis en contactar amb mi per lo que vulguis.![]()
Salut
Eskerrik asko eta gero arte!
Doncs no sé si es mes rápida que passar pels Monegros, però personalment m'encanta pels paisatges i el traçat de la carretera.dim ha escrit:M'estas dient que és més ràpida aquesta opció que no pas passar per nacional però pels monegros??Xtreme ha escrit:Sense dubte, la ruta per carretera nacional passant pel pantà de Yesa, és fantástica! Jo m'hi poso en unes hores...
Cuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...També ho faig així.JordiTrident ha escrit:Per Yesa sense dubtar-ho...¿monegros? BUFFFF...quina mandra...![]()
![]()
![]()
![]()
i per anar fins a osca, jo no arribo mai fins a Lleida. Trobo més entretingut passar de Tàrrega cap a Balaguer fins a Binéfar. Molt més tranquil que l'aborrida autovia.
salut i kms, veí :roll: :roll:

M'alegro que hagis disfrutat amb la ruta. Com deia a l'altre post, jo la vaig tornar a fer el dia 20, i vaig disfrutar molt, ja que la anterior vegada hi vaig passar plovent i... no és el mateix.dim ha escrit:al final vaig anar-hi per yesa i de fàbula...bons paisatges...de fet, fins a jaca s'hi va molt i molt b
salut!
Cuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...